'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ





                                              -                               


ΣΆΒΒΑΤΟ, 16 ΙΟΥΝΊΟΥ 2012

Ημέρα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και ΛΑΪΚΗΣ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑΣ η μεθαυριανή Κυριακή. Οπωσδήποτε και δε θα απέχω του δικαιώματος του «ΕΚΛΕΓΕΙΝ» και των Ευθυνών μου. Χωρίς να είμαι αλάνθαστος, τη δύσκολη αυτή ώρα για την πατρίδα, το μέλλον παιδιών και εγγονιών, θα σταθώ ΜΠΡΟΣΤΑ στην ΚΑΛΠΗ, χωρίς κανένα Ενδοιασμό – Φόβο ή Δίλλημα, του τι θα ψηφίσω .......! 
Δεν ξεχνώ ποιοι με έφεραν σε αυτή την ΚΑΤΑΝΤΙΑ...... Ποιοι μου ΕΚΛΕΨΑΝ την ΣΥΝΤΑΞΗ και την έκαναν ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΕΙΝΑΣ......! 
α ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και ΛΑΪΚΗΣ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑΣ η μεθαυριανή Κυριακή. Οπωσδήποτε και δε θα απέχω του δικαιώματος του «ΕΚΛΕΓΕΙΝ» και των Ευθυνών μου. Χωρίς να είμαι αλάνθαστος, τη δύσκολη αυτή ώρα για την πατρίδα, το μέλλον παιδιών και εγγονιών, θα σταθώ ΜΠΡΟΣΤΑ στην ΚΑΛΠΗ, χωρίς κανένα Ενδοιασμό – Φόβο ή Δίλλημα, του τι θα ψηφίσω .......! 
Δεν ξεχνώ ποιοι μας στέρησαν την ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ, κάνοντας μας ΨΩΜΟΖΗΤΕΣ και ΔΑΚΤΥΛΟΔΕΙΚΤΟΥΜΕΝΟΥΣ της Ευρώπης. 
Δεν ξεχνώ ποιοι, από δικά τους «ΟΛΕΘΡΙΑ ΛΑΘΗ», μας παρέδωσαν βορά σε ΑΔΗΦΑΓΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ. 
Δεν ξεχνώ ποιοι υπέγραψαν ΜΙΣΘΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ....! 
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ότι μετά τόσα χρόνια πάλης με τις θάλασσες , ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ μου για να ΖΗΣΩ ....! 
Δεν ξεχνώ τους ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ που ΕΛΕΓΑΝ και ΞΕΛΕΓΑΝ ......! 
Δεν νουθετώ. Δεν Προτρέπω κανέναν τι θα ψηφίσει.......! Εγώ πάντως θα ψηφίσω κόντρα σε αυτούς που με απειλούν κουνώντας μου δεικτικά και απειλητικά το δάχτυλο τους. 
Δεν «ΕΚΛΕΓΩ»...... «ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ»..... ! 
Θα ψηφίσω «ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ», ακούγοντας τους κτύπους από το Μέρος της καρδιάς μου ...!

Μιχάλης Γ. Καριάμης
Συνταξ. Πλοίαρχος Ε.Ν.
ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΗΣ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου