'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

ΣΧΟΛΙΑ



















ΣΧΟΛΙΑ


ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..ΜΟΝΑΧΑ ΕΝΑ ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΜΑΝΩΛΗ..ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΜ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΤΕ....ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΣ..ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!! - ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΜΕ ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΗΝΩΜΕ ΤΑ ΚΛΕΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ ΩΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΑΓΑΠΗΣ...ΣΕ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΓΝΗΣΙΟ ΚΑΡΔΑΜΥΛΙΤΗ . (..ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΑΓΩΓΙ (ΑΝΩ ΚΑΡΔΑΜΥΛΑ)    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗ .ΠΑΝΑΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!

ΑΠΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ *****ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΜΟΥ***** ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΣΤΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ .ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΑΥΤΟ .


Αμα δεν ταιριάζατε δεν θα συμπεθεριάζατε η αν προτιμάς δείξε το φίλο σου να σου πω ποιός είσαι......Καπετάν Μιχάλη, μου αρέσει πολύ η παρέα σας. I really - really appreciate your friendship που λένε και οι Άγγλοι. Να είστε καλά.....Χαίρομαι δε που είστε και Χιώτες......Συμπερασματικά: Συγχαρητήρια για την δουλειά σας κύριε Μιχάλη και την επιμονή σας να αναδεικνύεται θέματα από την Χίο μας, τα οποία πιστέψτε με είναι πολύ μεγάλη προσφορά στο τόπο και σε κατατάσσουν ανάμεσα στους Μεγάλους του νησιού μας......

Keep up the hard work που λένε και οι Εγγλέζοι.....
Την καλημέρα μου από το βροχερό -και -σήμερα Λονδίνο...



George Theodore Kanellakis
Καλό μεσημέρι, στον λόγο της τιμής μου
χαίρομαι που σε γνώρισα.
μόνο αυτό σου λέω, αλλά και του Μανώλη μπράβο του
που με τόση γλαφυρότητα περιέγραψε
τον Καπετάνιο του !!!!!

Κωστής Καλυβάς                                                                                                 Φίλε Μιχάλη, αγαπητέ καπετάνιε μου, να' σαι καλά για την ανάρτηση!!!
Aggeliki Syrri Stefanidou                                                                                                                      ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗ. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ Σ' ΕΣΕΝΑ ΜΑΝΩΛΗ ΠΟΥ ΤΙΜΗΣΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΣΟΥ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΑΣ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΜΥΘΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑΞΙΔΕΨΑΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ALL OVER THE WARLD.

Nikolas Chatzimanolis                                                                                                                               Το 50 η Ελλάδα βγήκε ρημαγμένη από μια τετράχρονη κατοχή και ένα πεντάχρονο εμφύλιο. Βιομηχανική, αγροτική παραγωγή μηδενική. Φτώχεια, δυστυχία και διωγμοί. Το 60 μίλαγαν όλοι για το Ελληνικό οικονομικό θαύμα. Τι είχε συμβεί; Κάποιοι σαν τον καπετάν Μιχάλη αλλά και τον υπογράφοντα το παραπάνω άρθρο, μα και τόσους άλλους, πέρασαν τις θάλασσες με σαπιοκάραβα, με σκυλοπνίχτης και έφεραν πίσω στη πατρίδα τα πλούτη της γης. Και ταξίδευαν και έφερναν και έφερναν και ταξίδευαν. Γιατί δεν το λέμε, γιατί δεν το φωνάζουμε. Η Ελλάδα ότι έγινε, ότι ήταν, ότι είναι το οφείλει στη ναυτοσύνη της. Και βεβαίως, χρωστάει πολλά, πάρα πολλά στο ναυτόκοσμο της....

Xristos 

Mixalios                                                                         



  πάντα ναυτικοί σαν τον 


καπτα Μιχάλη θα ανεβάζουν ψηλά τον πήχη του 


Ελληνισμού. 



Πρέπει να τους μιμούμαστε και να παραδειγματιζόμαστε απ 


αυτούς.


Johny Mpourni poli iperoxo kai polla mpravo fylakes 


ethimon kai paradoseon ta apla polle sfores eiai apo ta 

kalitera!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Markos Mavris Ο κάθε ΕΛΛΗΝΑΣ καπεταν Μιχάλη......

Χαίρομαι, σήμερα, διπλά που σας έχω γνωρίσει, κι εσένα και τον μαστρο Μανώλη! 

Η φιλία σας, φάρος ελπίδας στην φουρτούνα του σημερινού κόσμου.



Rena Pagoudi Damigoy -                                                                                                                                                  Αυτά είναι παραδείγματα προς μίμηση Καπετάνιε μου!!!!


Efi Memou                                                                                                                                          και άλλα πρέπει!!!!! για να θυμούνται οι παλιότεροι και να μαθαίνουν οι νέοι






                                        

                                                                                                                              Καπεταν Μιχαλη, Ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Νομιζω 



απλα οτι κανω τα αυτονοητα. Τιποτα παραπανω. Νοιωθω



 μικρος σε αυτα που εχεις κανει εσυ










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου