'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Από τον κ. ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΠΑΡΑΜΕΡΙΤΗ











Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΡΑΜΕΡΙΤΗΣ σχολίασε επίσης τον σύνδεσμό της Anny Lignou


Τετάρτη, 15 Δεκέμβριος 2010, 10:25


Από    : "Facebook" <fbmessage+kb22ekkx@facebookmail.com>


Προς  : "Mihalis Kariamis" kariamomihalos@yahoo.gr




Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΡΑΜΕΡΙΤΗΣ σχολίασε επίσης τον σύνδεσμό της Anny Lignou




Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ έγραψε:


"Καλημερίζω κι εγώ με τη σειρά μου όλους τους αγαπημένους  Φίλες και τους Φίλους, που μέσα από αυτή τη σελίδα (όπως πιστεύω και σε άλλες κάποιοι άλλοι) δίνουμε την παρουσία του Ανθρώπου που συμπαραστέκεται στο συνάνθρωπο και κάνει ένα, έστω μικρό προς το παρόν αγώνα, για το καλύτερο αύριο. Ένα αύριο απαγκιστρωμένο από μαύρες συνθήκες και προκαταλήψεις που μας οδήγησαν στη σημερινή κατάντια σαν χώρα και λαό. Είναι πράγματι πικρό το γεγονός, όπως σημειώνει ο καλός μου φίλος Καπετάν Μιχάλης «Με πονά πάντα αυτή η Μητριά Πατρίδα…» εννοώντας την κακή εκείνη γυναίκα που αντικατέστησε την αγαπημένη μητέρα, που για περίεργους λόγους κάποιοι την έβαλαν στο περιθώριο προκειμένου αυτή η «κακιά μητριά» να πάρει τη θέση της. Έτσι τα παιδιά μιας άλλης βασανίζονται από την ξενόφερτη με τρόπο αδυσώπητο και ανελέητο. Το βλέπουμε, όλοι το ζούμε αυτό το τελευταίο πεντάχρονο διάστημα. Κι όπως όλα δείχνουν δεν θα τελειώσει εύκολα… 
Φίλε μου καλέ κι αγαπημένε, έκανα τον παραπάνω πρόλογο γιατί το θεωρώ αναγκαίο να πω πως υπάρχουν σημαντικότερες προσωπικότητες και άνθρωποι για τους οποίους πρέπει να ξοδεύουμε το μελάνι και τις στιγμές μας, επειδή όπως προείπα σε προηγούμενο σημείωμα και το εννοώ υπάρχουν οι καλύτεροι επομένως η μικρότητά μου δεν χρειάζεται τόσα εγκώμια. Σ’ ευχαριστώ από καρδιάς!!! Είσαι ένας καταπληκτικός άνθρωπος του οποίου η προσφορά στο συνάνθρωπο δεν μπορεί ούτε να μετρηθεί, πόσο μάλλον να κοστολογηθεί!!!                     Φίλε μου καλέ  κι αγαπημένε, που ο πόνος μας δοκίμαζε την ίδια χρονική περίοδο με έναν αδυσώπητο τρόπο… τον οποίο μόνον εκείνος ξέρει να χρησιμοποιεί..., αλλά και γιατί τον χρησιμοποιεί... και πράγματι δίναμε την μάχη για να ζήσουμε και ήταν μια μάχη σε στάση ορθή, αξιοπρεπής και ανθρώπινη πάνω απ’ όλα. Κι εγώ είμαι περήφανος που είμαστε φίλοι κι ευλογώ εκείνη τη μέρα που συναντηθήκαμε στο Ομήρειο κι αυτό έγινε αιτία σήμερα να μπορούμε να μοιραζόμαστε τη χαρά που μας έδωσε ο Θεός να υπάρχουμε.                                                            Όμως μη συνεχίζεις για μένα τέτοια λόγια γιατί τότε τι θα πρέπει να πω εγώ (συγνώμη για το «εγώ», είναι λέξη που δεν πρέπει να χρησιμοποιώ στο λεξιλόγιό μου) για σένα???
Φίλε μου υπάρχουν πολλοί «ψηλά ιστάμενοι στο ιερατείο» πανάξιοι για τη θέση που κατέχουν, οι συνθήκες και το ταπεινό τους φρόνημα δεν τους επιτρέπουν να φαίνονται. Και πάμπολλοι ορθοτομούντες τον λόγο της αληθείας από τον κατώτερο κλήρο που δεν το επιθυμούν… και μπράβο τους!!! Ας τ’ αφήσουμε όμως σε παρακαλώ. Άλλα πράγματα μας καίνε αυτή την ώρα. Μας καίει η πατρίδα που έγινε Μητριά αντί για Μάνα… Μια μητριά, όπως όλες εκείνες που περιγράφουν τα παραμύθια και μας τρόμαζαν όταν ήμασταν παιδιά. Εδώ είναι που πρέπει να ενωθούν όλων οι δυνάμεις και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Εδώ λοιπόν είναι που πρέπει, μέρες που είναι – και γιατί μόνον αυτές τις μέρες κι όχι πάντα? - να δείξουμε όλοι τα αισθήματά στους πάσχοντες αδελφούς μας. Αυτό θα ήταν το καλύτερο!!!"      
                                      
"ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ
ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΑΝ ΚΑΡΦΙ
ΒΑΘΙΑ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ...
ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ...
ΕΙΤΕ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ...
ΕΙΝΑΙ ΜΑΧΑΙΡΙ ΔΙΣΤΟΜΟ
ΣΚΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΕ ΔΥΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ"





Ευχαριστούμε,
Η Ομάδα του Facebook






\

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου