'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013

Σχόλια κ. ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΠΑΡΑΜΕΡΙΤΗ












Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΡΑΜΕΡΙΤΗΣ σχολίασε επίσης τον σύνδεσμό τουMihalis Kariamis και της Anny Lignou



Τετάρτη, 15 Δεκέμβριος 2010, 0:11





Από : "Facebook" <fbmessage+kb22ekkx@facebookmail.com>

Προς: "Mihalis Kariamis" kariamomihalos@yahoo.gr

Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΡΑΜΕΡΙΤΗΣ σχολίασε επίσης τον σύνδεσμό της Anny Lignou

Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ έγραψε:



"Φίλε μου καλέ, δεν θέλω να σε κακοκαρδίσω, αλλά αν το "άγιος Βαγγέλης" αφορά εμένα με φέρνεις σε πολύ δύσκολη θέση επειδή δεν  πίστεψα ούτε πιστεύω κάτι τέτοιο. Αν είναι για άλλον να το χειροκροτήσω... Κι επειδή, με τη χάρη του Θεού, έχω την τιμή και τη χαρά να εισέρχομαι εντός του Ιερού πριν φορέσω το ράσο για να πάρω τη θέση μου στο αναλόγιο και να δοξάσω, με τις ασήμαντες γνώσεις και τις απειροελάχιστες δυνάμεις μου, τη μεγαλοσύνη Του, θεωρώ πολύ κατώτερο των κατωτέρων την ύπαρξή μου για να φανταστώ κάτι τέτοιο, πόσο μάλλον να πιστέψω τον εαυτό μου "άγιο". 
Σ' ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου αλλά αξίζουν σε άλλον, για τον εαυτό μου, μπροστά σε πραγματικά σημαντικούς ανθρώπους, όπως εσύ, με την τεράστια προσφορά σου σε πολλούς τομείς της κοινωνικής ζωής, η ταπεινότητά μου μοιάζει καρικατούρα. 
Σε παρακαλώ μη με βάζεις σε δύσκολη θέση με τα λόγια σου. Όσο για τους λόγους της καλής μας φίλης Άννης "Ακόμα και μέσα στο Ιερό, πιο ιερό είναι να κοιμήσεις έναν άνθρωπο που κρυώνει και κοιμάται στο δρόμο" δεν θα διαφωνούσα αν δεν υπήρχε κάτι που εμποδίζει αυτή την ενέργεια. Μέσα στο χώρο του ναού πολλές φορές στο παρελθόν κοιμήθηκαν, πολύ παλαιότερα, άνθρωποι άστεγοι και διωγμένοι. Σήμερα τα πράγματα άλλαξαν φευ!!!  Αλλά "Και να του δώσεις να φάει τον άρτο και τον οίνο της θείας λειτουργίας (αν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο)". Αυτό έγινε πολλές φορές αν ανατρέξουμε στην ιστορία. Κι αν ανατρέξουμε και στην Παλαιά Διαθήκη θα το δούμε όταν ο Δαβίδ με τους συντρόφους του κυνηγημένοι κατέφυγαν στο ναό κι έφαγαν τους άρτους της προθέσεως και ήπιαν τον οίνο. Αυτό σημαίνει πως και σήμερα μπορεί να συμβεί κάτι ανάλογο, αλλά τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά, με την έννοια ότι υπάρχουν δυνατότητες να φάει κανείς ένα πιάτο φαγητό στα συσσίτια που παρέχουν ορισμένοι Ιεροί Ναοί, όποτε δεν χρειάζεται η «βρώση του άρτου της προθέσεως και η πόση του οίνου». 
Τώρα όσο για το αν κάποιοι "θαμώνες", έτσι μπορεί κανείς να τους αποκαλέσει, θεωρούν το ναό «πασαρέλα», όπως χαρακτηριστικά λέει ο καλός μας φίλος, και φαντάζονται ότι ο ναός δεν είναι τίποτ' άλλο από "χώρος επίδειξης και ανταλλαγής κοινωνικών πληροφοριών (δεν λέγω ‘’κουτσομπολιό’’)….", είναι λάθος τους. Δεν θέλω να δώσω χαρακτηρισμό, διότι εκεί (ναό) δεν πάμε να συναντήσουμε μόνο τα πνευματικά μας αδέλφια, αλλά και όλοι μαζί, χωρίς τα παραπάνω, να υψώσουμε - παράλληλα με τις φωνές μας - τις ψυχές μας "ως θυμίαμα ευωδίας πνευματικής" προς Εκείνον που μας αξίωσε να διανύσουμε τον μέχρι τότε χρόνο της ύπαρξής μας και εκείνη την ώρα συμπροσευχόμενοι να του ζητήσουμε μυστικά, αθόρυβα, να ακούσει το παράπονο, τον πόνο, τη λαχτάρα μας για καθετί που έχουμε ανάγκη. Κι είναι πολλά αυτά που έχει ανάγκη ο σύγχρονος άνθρωπος, πολύ περισσότερα από άλλες εποχές! Αλλά παράλληλα να του ζητήσουμε να δώσει Ειρήνη στον κόσμο, Αγάπη στις καρδιές μας για βλέπουμε τον άλλον σαν αδελφό, έστω κι αν πολλές φορές αγανακτούμε από τη συμπεριφορά του. Να του ζητήσουμε να τον φωτίσει ώστε τα λάθη του να γίνουν μικρότερα και λιγότερα. 
Δεν θέλω να καταχραστώ περισσότερο χρόνο και χώρο γιατί σίγουρα δεν τελειώνει έτσι απλά μια κουβέντα. Πάνω απ’ όλα όμως να ζητάμε την φώτιση αυτών που μας κυβερνούν, αν και οι περισσότεροι δεν έχουν Θεό μέσα τους, γι’ αυτό το λόγο βασανίζουν με μύριους τρόπους τους λαούς της γης."
Για να δείτε όλα τα σχόλια, ακολουθείστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

Ευχαριστούμε,
Η Ομάδα του Facebook

___









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου