'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ











Φίλες και Φίλοι,                                                                           μέλη της ομάδας μας ή όχι. Οι καλοκαιρινές διακοπές, σχεδόν είναι παρελθόν. Θα τεθεί θέλοντας ή μη το «Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του» επί τάπητος. Αυτό πρωτίστως  ισχύει για εμένα. Σας απάλλαξα από την παρουσία μου για σχεδόν ενάμιση μήνα . Ελπίζω να περάσατε γενικά καλά. Το ελπίζω, γνωρίζοντας  τα προβλήματα που ταλανίζουν τον τόπο και τον λαό μας. Αδέρφια μου, παρέα,  ας λέμε τον πόνο μας. Προέχει ο σεβασμός μεταξύ μας και η ευγένεια. Ας κάνουμε τη ζωή μας ποιο εύκολη. Το δυνατόν ποιο όμορφη . Το έχουμε ανάγκη. Προ ολίγου άκουσα στην τηλεόραση κάτι φρικτό . Ασύλληπτο έως πρότινος στο μυαλό του Έλληνα. Κάθε, λέει, δεκαέξι,  ναι 16 ώρες, δίνει τέλος στη ζωή του και ένας συμπατριώτης μας. Ο μεγάλος όγκος των αυτοχείρων, ανήκουν  στις λεγόμενες  παραγωγικές ηλικίες.  Είναι κυρίως άνδρες, άνεργοι , με υποχρεώσεις, με χρέη αλλά χωρίς ελπίδα. Πως μας κατάντησαν έτσι;  Όχι αδέρφια μου, ας δώσουμε τέλος σε αυτή την κατρακύλα. Δεν μας αρμόζει τέτοιο τέλος. Προς Θεού . Δεν έχω να σας προτείνω τίποτα το οποίο θα σας βοηθήσει αυτές τις άσχημες ημέρες. Δεν είμαι πολιτικός να υπόσχομαι και να σας λέω ψέματα. Έφαγα τη ζωή μου, μακριά από την οικογένεια μου, στις θάλασσες του κόσμου, για το καλό της φαμίλιας και του τόπου μου, ώσπου η θάλασσα με ξέβρασε σακάτη και ανήμπορο να εργαστώ.  Χτυπημένος από τον καρκίνο στα 48 χρόνια. Πάλεψα κάτω από αντίξοες συνθήκες  ανέχειας και αεργίας. Σπούδαζα παιδιά. Οι υποχρεώσεις μου μεγάλες . Επέζησα ! Ούτε σκέψη πέρασε από το μυαλό μου να δώσω τέλος στη ζωή μου.  Αδέρφια μου, κοιτάξτε την ζωή κατάματα. Ψηλά το κεφάλι. Όσες στεναχώριες και αν σας βασανίζουν, το χαμόγελο ας μη λείψει ποτέ από τα χείλη σας.      Μη σκύψετε το κεφάλι. Μην προσκυνήστε κανένα. Μην πιστέψετε καιροσκόπων και λαοπλάνων λόγια. Τον εαυτό τους κοιτούν μέσω της δικής μας ψήφου  και τίποτα παραπάνω . Λογική – Σοβαρότητα και σωστός αγώνας αυτά πρέπει να έχουμε σαν πλάνο.  Δεν θέλω να σας κουράσω άλλο. Καλώς σας βρήκα και πάλι. Ας κάνουμε τη ζωή μας ποιο όμορφη. Μη ξεχνάτε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πέραν των όποιων προβλημάτων και κακών κάνουν από τη μη ορθή χρήση τους,   προσφέρουν  επαφή με συν - ανθρώπους τους οποίους , πιθανά, δε θα συναντήσουμε ποτέ στη ζωή μας. Μας βοηθούν στην ανταλλαγή σκέψεων και ιδεών. Την ανταλλαγή πολύτιμων πληροφοριών.  Πιστέψτε με, έκαμα φίλους και γνώρισα υπέροχους ανθρώπους μέσω του facebook. Η καλή και σωστή επικοινωνία.Tο καλαμπούρι με αριθμό φίλων, έγινε κάτι που με χαροποιεί και το αναζητώ.  Έχω και έχετε ανάγκη την παρουσία,  το λόγο τη σκέψη και τις ιδέες  όλων μας. Αποτελούμε όλες και όλοι μας,  κρίκους  μιας μακριάς αλυσίδας. Ας μη την σπάσουμε. Ας κρατηθούμε ενωμένοι . Ο ένας για όλους και όλοι για τον ένα. Ευελπιστώ στην κατανόηση, τον σεβασμό  και την ορθή γνώση όλων μας. 
Πιστεύω στην αρμονία του κόσμου. Μην  αφήσουμε την ευκαιρία να πάει χαμένη. Καλό Χειμώνα Αδέρφια μου με Υγεία και  Χαρά . Και μη ξεχνάτε , στο τέλος εμείς θα είμαστε οι νικητές. 

Σας Ευχαριστώ


ΚΑΡΙΑΜΟΜΙΧΑΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου