'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗ





Φίλε μου, Γιώργο Χαλάτση..... Καλή σου ημέρα.
Ευχαριστώ για τις τόσο όμορφες φωτογραφίες σου. Το γνωρίζεις καλά ότι ελάχιστοι είχαμε την τύχη να δούμε αυτά τα μνημεία. Μνημεία ανθρώπινου κόπου με τα μάτια μας. 
Όσο για την μεγάλη Αγαπημένη μας τη Χίο και γενικά την Πατρίδα μας, μακάρι να την αγαπούσαν με έργα και πράξεις, όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι. 
Η Χίος μας, δικαιωματικά σε εσένα ανήκει. Όσα έχεις κάνει εσύ  με έργα δεν τα έχει κάνεις κανείς άλλος ή  έχουν κάνει ελάχιστοι. 
Γιώργο και μόνο που ζεις στην αγκαλιά της, ενώ εγώ την έχω στη σκέψη μου ... αυτό  λέει πολλά. Εσύ αναπνέεις τη Μυροβόλο ανάσα της ... ενώ εγώ την ... αιθαλομίχλη του Αττικού λεκανοπέδιου. Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια αβροφροσύνης προς έναν τρελά ερωτευμένο με τον γενέθλιο τόπο του... η αλήθεια όμως είναι άλλη. Αυτός ο τόπος. Αυτή η ιδέα ξέρει να αναγνωρίζει αυτόν που πραγματικά την αγαπά και την φροντίζει και αυτός είσαι εσύ Γιώργο.   Μεγάλο πράγμα να γνωρίζεις και να ομολογείς δημόσια την υπεροχή κάποιου άλλου 
Είμαι ευτυχισμένος και ήρεμος, διότι  η ''Μεγάλη Αγάπη'' , ''Πάθος και Λατρεία''  μου είναι σε χέρια ποιο ικανά και επιδέξια από ότι τα δικά μου

Καλό κουράγιο Φίλε  
Καριαμομίχαλος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου