'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ ... ;








Αδέρφια, Φίλες, Φίλοι, Παρέα μου 
Σας Καλημερίζω από τα βάθη της ψυχής μου. Πρώτη ημέρα του χρόνου σήμερα. Καλή αρχή στο ξεφύλλισμα του ημερολογίου. Καλή και απροβλημάτιστη συνέχεια στην απλή ζωή μας.  Ημέρα, δυστυχώς , ανεκπλήρωτων μα, προσδοκώμενων ευχών η σημερινή. Τις έχουμε ανάγκη. Τις περιμένουμε με λαχτάρα και χαμόγελα. Στηρίζουν την Ελπίδα μας για μια καλύτερη ζωή. Για εμάς τα παιδιά και τα εγγόνια μα. Στρέφω το πρόσωπο μου καταγής, κλείνω τα μάτια μου και ταπεινά ζητώ από τον Θείο Δημιουργό,  πρώτα από όλα υγεία.  Με την βοήθεια του, να  μη χάσω την ανθρωπιά μου. Να μπορώ να κοιτώ τον καθένα σας κατάματα, χωρίς να ντρέπομαι. Να έχω τη λογική μου ώστε να συνεχίσω να αποκτώ και να χαρίζω γνώση. Να αγαπώ και να με αγαπάνε. Να σέβομαι και να με σέβονται . Να έχω τη δύναμη και την καλή τύχη να προσφέρω, χωρίς να περιμένω τίποτα. Να ζω αντάμα με τους αγαπημένους μου, χωρίς να κουράζω ή να τους είμαι βάρος. Να νιώθω τους  δικούς μου και όλο τον κόσμο πλημμυρισμένους από ευτυχία, αγάπη, χαρά και λογική. Να μπορώ να αγοράζω τα απαραίτητα, φάρμακα μου. Να μη λείψει  το Ψωμί, το Νερό και η Ελπίδα από τη φτωχική εστία  μου. 
Ζητώ και απαιτώ ως άκρως απαραίτητα, την ελευθερία σκέψης και έκφρασης λόγου  
Πείτε  μου, ζητάω πολλά ;
Μήπως είμαι υπερβολικός ;
Τίποτα άλλο ..!
Καλή και Ευλογημένη  Χρονιά
Καλημέρα και ώρα σας καλή.

Ταπεινά  

Μιχάλης  Γ. Καριάμης
Πλοίαρχος Ε.Ν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου