'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2013

ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ



           

                ΠΑΡΑΘΥΡΟ  ΕΛΠΙΔΑΣ 


Βρέχει ασταμάτητα εδώ και πολλές ώρες. Κάπου – κάπου ο ήχος της βροντής, πιστός ακόλουθος της αστραπής, κάνει έντονη την παρουσία του σκεπάζοντας κάθε θόρυβο, στο πνιγμένο από αιθαλομίχλη λεκανοπέδιο. Τα πάντα σκοτεινά και θλιβερά. Ούτε οι γιορτές των Χριστουγέννων δεν μπόρεσαν να τονίσουν με μια χαρμόσυνη πινελιά τις άσχημες μέρες που ζούμε. Αυτά που ζεις. Αυτά που ακούς και βλέπεις τριγύρω σου, σε προϊδεάζουν απελπιστικά για το αύριο, κυρίως των παιδιών και των εγγονιών σου, που έχουν την ατυχία να ζουν σε μια πατρίδα χωρίς ελπίδα  και αύριο. Στέκομαι ορθός, πίσω από το τζάμι που το δέρνει αλύπητα η βροχή. Το βλέμμα μου προσπαθεί, χωρίς να το καταφέρει, να διακρίνει στο βάθος του ορίζοντα τον Υμηττό. Αδύνατον. Τα πάντα μαύρα και θολά σαν την καρδιά μου. Τα μάτια θολώνουν .... λίγα καυτά δάκρυα κυλούν στις παλιές θύμησες. Τέτοιες μέρες ήταν και τότες . Δυο τρεις μέρες μετά τη σκόλη των Χριστουγέννων. Έβρεχε ακατάπαυστα και κείνη τη μέρα σαν κτύπησε το τηλέφωνο. Με καλούσαν από το γραφείο για να μου πουν πως τα Φώτα ή του Άγιου Γιαννιού, θα έφευγα για την Κορέα να πάω να παραλάβω ένα νεότευκτο πλοίο για το παρθενικό του ταξίδι. 



                                           Το m/v  '' ANANGEL  SPLEDOUR ''

Ένα δάγκωμα στη καρδιά. Κάτι σαν χαστούκι στο μάγουλο η πρώτη αντίδραση. Άντε πάλι ....μάζεψε όλο σου το βιός σε μια βαλίτσα. 
Πάρε και την οικογένεια σου σε δυο τρεις φωτογραφίες και πες αντίο σε όλους για καιρό σκέφτηκα και συννέφιασα. Τα μάτια των δικών μου με μιας θόλωσαν . Μας χάλασαν τις γιορτές ξεστόμισα. Στο σπιτικό μου όλες μαυροφορεμένες. Προ λίγων μηνών, είχε σαλπάρει για το στερνό του ταξίδι, αναπάντεχα ο κύρης μου. Τα παιδιά μου, φοιτητές τότε, είχαν έρθει προ λίγων ημερών για να περάσουμε μαζί τις Άγιες μέρες. Για να δώσω μια διέξοδο στη στεναχώρια είπα «Πάω στο γραφείο να κανονίσω για να  περάσω από γιατρούς». Κάπως έτσι ξέκοψα από το σπίτι για να μη με δουν δακρυσμένο αλλά να μη δω και εγώ τους δικούς μου να σκουπίζουν κρυφά το δάκρυ τους. 


Φωτογραφία αυτής της εποχής με την Φωτεινή μου

Την άλλη μέρα, στις 28/12, πρωί – πρωί άρχισα και πάλι τη γνώριμη διαδικασία των ναυτικών προ της ναυτολόγησης τους στο καράβι. Τον ιατρικό έλεγχο. Τα πάντα βρέθηκαν εντάξει. Την επόμενη ξεκίνησα να υποβληθώ σε έλεγχο ακτίνων. Άξαφνα, ο ιατρός  της ασφάλειας, άρχισε να ωρύεται και να φωνάζει απρεπέστατα σε κάποιον ο οποίος ενώ γνώριζε την κατάσταση του, προσπαθούσε να ναυτολογηθεί για τους ευνόητους λόγους. Τον κακομοίρη σκέφθηκα, θυσιάζει τη ζωή του για την οικογένεια του. Από τις σκέψεις μου με απέσπασε η οργισμένη φωνή του ακτινολόγου. Έκπληκτος τότε κατάλαβα ότι όλος αυτός ο σάλος στόχευε εμένα. Η Αγωνία και η ταραχή απέτρεψαν την δική μου οργή. Απλά παρακλητικά του ζήτησα να μάθω τι έβλεπε. Ρώτησε αν είχα πυρετό ή αιμοπτύσεις. Ζήτησε να βγάλω τις κάλτσες μου και να δει αν ήταν πρησμένα τα πόδια μου. Με ρώτησε αν είχα βήχα ή κάτι άλλο. Τα πάντα αρνητικά. 



Άσπρισε η κεφαλή της μέσα σε λίγες ώρες

Με όμορφο πλέον τρόπο, ζήτησε να ξαναπάω στο μηχάνημα. Παράλληλα φώναξε άλλους τρεις ακτινολόγους. Έντρομος τους είδα να γίνονται σκυθρωποί και να σιγοψιθυρίζουν συνωμοτικά. Μετά από κάμποση ώρα αγωνίας, ο επικεφαλής της ομάδας με φώναξε στο γραφείο του και με κατεβασμένο κεφάλι μου είπε «Έχεις μεγάλο αγώνα μπροστά σου».  «Ο Θεός μαζί σου , αλλά Ψάξε να βρεις καλό γιατρό μα πρώτα από όλα καλό άνθρωπο». Έφυγα από το ιατρείο τρεκλίζοντας. Περπατούσα μες τη βροχή ελπίζοντας πως κάποιος απρόσεκτος, βιαστικός οδηγός δε θα με δει. Συντετριμμένος παραπαίοντας έφθασα στο γραφείο. Τους είπα να ψάξουν να βρουν καπετάνιο. Δεν πίστευαν αυτά που άκουγαν. Δεν το χωρούσε ο λογισμός τους πως το καραβόσκυλο που ήταν μπροστά τους, μετρούσε λίγους μήνες ζωής. Ο καπτά Νίκος των πληρωμάτων έβριζε τους γιατρούς στο τηλέφωνο. Δεν ήθελε να παραδεχθεί την φοβερή αλήθεια... Ζήτησε να με συνοδεύσει σπίτι μου. Αρνήθηκα. Ήθελα να κερδίσω χρόνο. Να σκεφθώ πως θα το φέρω πιο απλά πιο ανώδυνα στην οικογένεια μου. Περιπλανιόμουν ώρες στους δρόμους του μεγάλου λιμανιού. Με προσπερνούσαν άνδρες και γυναίκες φορτωμένοι τσάντες με δώρα. Χαρούμενα παιδιά κρατούσαν πάσης φύσεως παιχνίδια. Λύγισα. Εγώ αυτές τις χαρές δε θα τις ένοιωθα ποτέ πια. Ήμουν σαν λαθρεπιβάτης, ανάμεσα στους ζωντανούς. Σαν απόκαμα και κατάλαβα πως ήταν ανώφελο αυτό που έκανα, πήρα απελπισμένος, σκυμμένος, τη στράτα της επώδυνης επιστροφής. Παρακαλούσα σαν αντίκριζα το σπιτικό μου, να ήταν άνθρωποι πολλοί απ’ έξω . Κάποιος να ερχόταν για να με παρηγορήσει για τον θάνατο της Μάνας μου. 



Με τη Μητέρα μου και τη Φωτεινή μου

Τίποτα από όλα αυτά. Πήρα ανάσες. Κτύπησα το κουδούνι και άρχισα να ανεβαίνω τη σκάλα. Χωρίς να το θέλω σκέφθηκα ... άραγε, πόσες φορές θα έχω πια αυτή τη χαρά; Χαμογελαστός και ευδιάθετος, τους ζήτησα να φάμε όλοι μαζί, όλο γέλια και χαρές. Όταν αποχώρησαν από το τραπέζι οι  αγαπημένοι μου, πείρα τα χέρια της καλής μου και τα φίλησα. Έγειρα την κεφαλή στο στήθος και ξέσπασα σε λυγμούς. Η Φωτεινή μου, δεν περίμενε τέτοια αντίδραση. «Έλα καλέ μου». «Πως κάνεις έτσι σαν πρωτόμπαρκος». «Κουράγιο για τα παιδιά και τη Μάνα σου». «Σκέψου τη χαρά της επιστροφής». Την κοίταξα κατάματα. Της είπα ότι για μένα οι δρόμοι της θάλασσας, στέρεψαν οριστικά και απρόσμενα.Τις θάλασσες και τους ωκεανούς που λάτρεψα και όργωσα και τα καράβια, θα τα ξεχάσω παντοτινά. Για μας τώρα αρχίζει ο ανήφορος του χωρίς επιστροφή μαρτυρίου. Έμεινε άλαλη. Απορημένη. Αγκαλιαστήκαμε και ενώσαμε τα καυτά δάκρυα μας για ώρες. Κάποτε αποδομένοι σηκωθήκαμε. 



                      Λίγα χρόνια μετά την περιπέτεια μου 
                 Ο Γιώργης μας- Η Φωτεινή μου - Εγώ - και η Ανθή μας


Την επομένη, σαν πρωτοερωτευμένοι, πιασμένοι χέρι – χέρι   γυρίσαμε όλο το σπίτι. Ήθελα να το δω για στερνή φορά. Μπήκαμε στα υπνοδωμάτια του γιου και της κόρης μου. Κατεβήκανε στο πατρικό και ασπάστηκα τη γερόντισσα  μάνα μου και ξεκινήσαμε για τον Γολγοθά και τα πάθη μας, παρά του ότι το ημερολόγιο έδειχνε 29 Δεκεμβρίου.
Το βράδυ της 31ης από το παράθυρο ενός νοσοκομείου της παγωμένης Αθήνας, σφιχταγκαλιασμένοι,  βιώναμε τις  δικές    μας  τραγικές στιγμές. Ζούσαμε το εορταστικό της αλλαγής του χρόνου, με αναστεναγμούς  καυτά δάκρυα με ένα πικρό αγκάθι να τρυπά την καρδιά μας . Για εμάς πλέον είχαν τελειώσει τα πάντα και η κάθε μας χαρά.


με ένα πικρό αγκάθι να τρυπά την καρδιά μας .

Απορούσαμε πως ο Μεγαλοδύναμος διάλεξε να χωρίσει ένα αγαπημένο ζευγάρι και μια ευτυχισμένη οικογένεια. Εκείνες τις στιγμές πάτησα για πρώτη φορά στη γη. Ένοιωσα πως δεν ήμουν στο απυρόβλητο ή ο μόνος εκλεκτός του Θεού. Η κεφαλή της '' Συντρόφου κουράγιο '', άσπρισε μέσα σε λίγες ώρες. Απίστευτο ! Ο κυματοθραύστης και στυλοβάτης μου,  είχε δεχθεί ωμά , απροκάλυπτα τη φιλική, ιατρική ευχή : «Παρακάλα, σαν επιστρέψεις στο δωμάτιο του, να έχει φουντάρει από το παράθυρο». «Θα είσαστε τυχεροί και οι δυο σας». «Ούτε εκείνος θα βασανιστεί, ούτε εσύ θα βιώσεις και θα πονέσεις για όσα θα δεις να υποφέρει και στο τέλος θα τον χάσεις».  
Τα βεγγαλικά φώτιζαν το νεφοσκεπή και βροχερό ουρανό και τον έκαμναν φαντασμαγορικά απόκοσμο. Μακριά, από Πειραιά μεριά, οι γνώριμοι ήχοι συριγμών, από  χαιρετισμούς καραβιών με έδεναν με το παρελθόν. Άκουσα τη Φωτεινή μου να με παρακαλεί σιγανά. «Θέλω μια Χάρη»  «Έχεις πολλές» τις είπα. «Δε θέλω ποτέ να δω τα μάτια σου κλαμένα». «Σε παρακαλώ». «Μαζί θα παλέψουμε». «Στήριξε με να σε στηρίξω». «Πρέπει και θέλω να ζήσεις». «Μιχάλη μου μη το βάλεις κάτω.» «Πίστεψε το. Ο Θεός είναι Μεγάλος». Δεν είχα άλλη επιλογή, έπρεπε να ζήσω για εμάς, για να θρέψω και να μορφώσω τα παιδιά μου. Έπρεπε να ζήσω για τη Μάνα μου. 
Έπρεπε να ζήσω για να χαρίσω απλόχερα στον κόσμο τη γνώση που είχα συλλέξει. Να εκφράσω την αγάπη στην πατρίδα μου. Έπρεπε πιασμένοι χέρι – χέρι να συνοδεύσουμε με τη Φωτεινή μου τα παιδιά μας γαμπρό και νύφη στην εκκλησία. Να ζήσουμε τις χαρές της ζωής μαζί με τα παιδιά και τα εγγόνια μας. 
Όμως έπρεπε να ζήσω για να βιώσω την απελπιστική, σημερινή τραγωδία του λαού μας και την κατάντια της αγαπημένης πατρίδας μας ;
Το ημερολόγιο εκείνη τη μέρα έδειχνε 31 Δεκεμβρίου 1995. Είπα «Πρέπει να ζήσω»  και έζησα. 
Σας καταθέτω τα βιώματα μου για να ανοίξω ένα παράθυρο στην ελπίδα.   
Σήμερα είναι πάλι, τέλη Δεκέμβρη του 2016 και «Ζω», κόντρα σε όλες τις προβλέψεις  ....... !

Μιχάλης Γ. Καριάμης
Πλοίαρχος Ε.Ν


                     *                   *                    *                

Υστερόγραφο : 


Χαρισμένο σε εσάς που σήμερα, είσαστε στο κρεβάτι του πόνου απελπισμένοι. Στις οικογένειες σας που ζουν το δικό τους δράμα. Πάρτε κουράγιο από την περιπέτεια μου.  Ζω και σας δίνω ως παράδειγμα ελπίδας την περίπτωση μου. Ακολούθησε πνευμονεκτομή.  Μακρόχρονη χημειοθεραπεία. Πόνοι. Ταλαιπωρίες, φτώχεια, απελπισία. Αμέτρητες  και άσχημες μέρες πτώσης. Όμως  ΖΩ  και όλα πια  είναι ξεχασμένα!



Το μόνο που τέτοιες ημέρες,  άθελα,  βουρκώνουν τα μάτια μου στη σκέψη και μόνο. Αμέσως όμως ένα πλατύ χαμόγελο χαράς και ελπίδας ξεδιαλύνει με μιας τις κακές αναμνήσεις.Τα πάντα και ένα καυτό δάκρυ  ευγνωμοσύνης κυλά στο μάγουλο μου.

Τίποτα άλλο. 
Ο Θεός βοηθός.
Καλό κουράγιο και δύναμη.

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ 









34 σχόλια:

  1. Καπετάν Μιχάλη, αντί οποιουδήποτε άλλου σχολιασμού κρατώ τον επίλογο του κειμένου σου..." Σήμερα είναι πάλι τέλη Δεκέμβρη του 2013 και Ζω, κόντρα σε όλες τις προβλέψεις "....Χρόνια Πολλά και καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι και όλη η ουσία του δημοσιεύματος .....Κόντρα σε όλες τις προβλέψεις, πάντα υπάρχει η ΕΛΠΙΔΑ για κάτι άλλο .....Δεν έγραψα το άρθρο για να προβάλω τον ....Νικητή. Ελπίδα και την Πάλη για ζωή ας είναι το απόσταγμα - ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ

      Διαγραφή
  2. ΣΧΟΛΙΑ ΦΙΛΩΝ ΜΕΣΩ facebook

    * * * * * * *

    ΑΝΝΑ ΧΕΙΛΑ - Συγκλονιστικό όποιος έχει περάσει τέτοιες καταστάσεις καταλαβαίνει το πως νιώθετε. χρόνια πολλά και καλά κ. Μιχάλη!


    Aggeliki Kateri-proiou - Φιλιά πολλά κι ευχές στην Φωτεινή! Πάντα χαμογελαστοί και μαχητές με το εντός σας παιδί μπροστάρη. Ξέρεις, Mihalis Kariamis. Δεν σε φοβάμαι εσένα :)

    Ιωάννα Θάνου - και το παράθυρο άνοιξε...καλή χρονιά να χουμε

    ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΥΣΣΑΣ ....... AMLET

    να ζεις να μη ζεις αυτή είναι η ερώτηση
    τι συμφέρει τον άνθρωπο.
    Να πάσχει.. να αντέχει σωπαίνοντας τις πληγές
    απο μια μοίρα που τον ταπεινώνει χωρίς κανένα έλεος.
    Η να επαναστατεί. να αντισταθεί
    στην ατέλειωτη παλίρροια των λυπημένων κόπων

    Titika Angelidakis - Να'στε γερός κ.Μιχάλη. Με συγκλόνισε η περιγραφή αλλά και το κουράγιο σας ... !!!!!!!!! Πραγματικός μαχητής της ζωής........Είστε από φύση μαχητής και αυτό ούτε ξεχνιέται...ούτε χάνεται - Σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει..........νομίζω ότι σας ταιριάζει απόλυτα,,,,,,,πόσο τυχερός θα πρέπει να νοιώθετε που καθημερινά βλέπεται δίπλα σας τον ¨¨φύλακα άγγελο σας !!!

    Αννυ Λιγνού - Γερός να είστε. Πολύ συγκινητικό. Κι εμάς οι γιορτές ήταν πάντα ζόρικες...

    Kostas Antoniadis - Simply beautifu...l!!

    Dimitris Panagiotou - Σ'ευχαριστώ που μοιράστηκες αυτήν την εμπειρία μαζί μου με το κείμενο σου. Θα μπει σε μία πτυχή της μνήμης μου. Να θυμάμαι ότι χαμένες είναι μόνο οι μάχες που δεν δώσαμε. Καλή χρονιά!

    Στήβυ Ζαφειράκη - πράγματι, κήρυκας της Ελπίδας !!!..... Να είστε καλά και να Χαίρεστε την κυρία Φωτεινή. τα παιδιά και τα εγγόνια σας!!! και εκείνα εσάς!!!

    Iakovos Lorandos - Έδωσες το μεγαλύτερο αγώνα της ζωής σου αλλά ποτέ δεν ήσουν μόνος σε αυτόν. Όσοι σε γνωρίζαμε και σε αγαπούσαμε ενώναμε τις προσευχές μας μαζί με εκείνες των δικών σου ανθρώπων. Να είστε όλοι υγιείς κι ευτυχισμένοι.

    Ιωάννης Παπαστρατής - Μαθήματα ζωής από κάποιον που έχω την τιμή να αποκαλώ αδελφό μου!!! Με συγκίνησες πολλύ αδελφέ μου!!! Μάθημα ζωής από τον Mihalis Kariamis :) ......!

    Βαγγελης Πρωιος - ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ...Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ ΟΣΟ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ...Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΝΩΣΤΗ ΑΠΟ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΜΕΡΙΑΣ ΜΕ ΑΛΛΟ ΚΤΥΠΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ...ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΛΑΜΕ ΚΑΤΩ ..ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΖΟΥΜΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ..ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2014 ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΟΥ ΑΤΟΜΑ...

    Θεανώ Ξεντέ - Αχ καπετάν Μιχάλη.... Να είστε πάντα καλά κι εσείς και η κ. Φωτεινή, η Φωτεινή σας και να τα σκέφτεστε όλα αυτά σαν μακρινές αναμνήσεις που δίνουν ιδιαίτερο βάρος στην κάθε όμορφη στιγμή σας!!

    Valentia Kritikou - «Πρέπει να ζήσω» και έζησα.... και πολύ καλά κάνατε και το πιστέψατε και ζήσατε για την οικογένεια σας, για εσάς αλλά και για όλους εμάς που καθημερινά παίρνουμε Μαθήματα ζωής από εσάς καπετάν Μιχάλη και σας ευχαριστούμε που τα μοιράζεστε μαζί μας .. Εύχομαι να είστε γερός σαν τα ψιλά βουνά και να περάσετε πολλές Πρωτοχρονιές μοιράζοντας μαζί μας χαρές και ευτυχισμένες στιγμές....Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχετε ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΧΟΛΙΑ ΦΙΛΩΝ ΜΕΣΩ facebook

    * * * * * * *

    Nikolas D. Chatzimanolis - Η σκέψη και μόνο αυτή, οφείλεις να σε πεισμώνει. Μόνο εκείνος που πολέμησε - μπορεί να είναι όχι μόνο τιμής ένεκεν, αλλά και γιατί γνωρίζει τα μονοπάτια που οδηγούν στη νίκη - μπροστάρης στον αγώνα...Για εμάς τους νεώτερους παράδειγμα, για την οικογένεια οδηγός....Μόνο έτσι έχουμε ελπίδες να καλυτερεύσουμε τον μέλλον μας....Όσο και να μην το καταλαβαίνεις χρειαζόμαστε τη γνώση σας...Να είσαι πάντα καλά, γερός και δυνατός......

    Elias P. Foros - Καπετάν Μιχάλη είμαι περήφανος που σε έχω φίλο μου στο φατσοβιβλίο............. Σου εύχομαι να είσαι πάντα γερός και δυνατός και να ζήσεις πολλά χρόνια ευλογημένα. Άλλωστε το πότε γεννιέται ο άνθρωπος και το πότε πεθαίνει είναι στην εξουσία του Θεού . Αναρτώ αμέσως αυτό που μόλις διάβασα στην ομάδα ''ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ''

    Βαρβάρα Ντ ΑΧ!!! ΝΟΝΕ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΕΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    Helen Kouris - I read all this. God bless you and I hope you have many years ahead of you to enjoy your family and grandchildren. My sister's husband died 5 years ago from advanced lung cancer. We are all so sad from this and we will never forget him. Kales iortes to you and your family. Helen ( Διάβασα όλα αυτά. Ο Θεός να σας ευλογεί και ελπίζω ότι έχετε πολλά χρόνια μπροστά σας για να απολαύσετε την οικογένεια και τα εγγόνια σας. Ο Σύζυγος της αδελφής μου πέθανε πριν από 5 χρόνια από προχωρημένο καρκίνο του πνεύμονα. Είμαστε όλοι τόσο λυπημένοι από αυτό και εμείς ποτέ δεν θα τον ξεχάσουμε. Καλές Γιορτές σε εσάς και την οικογένειά σας. Ελένη )

    Charis Kalogeropoylos - Το διάβασα φίλε μου.. ράγισα..!! σε νιώθω τόσο πολύ...!! Χαλάλι χίλιες φορές για τα εγγονάκια.... ζεις κι εσύ μαζί τους...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια Μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου

    29 - Δεκεμβρίου 2013

    * * * * * * *

    Πάντοτε βρίσκετε τον τρόπο να μας συγκλονίζετε!!! Χρόνια Πολλά καπετάνιε και σε όλη την οικογένεια κάθε χαρά.
    Με αγάπη
    Σ Μιχαηλίδης

    Καπετάν Μιχάλη, το να μου εμπιστεύεστε αυτά τα πολύ προσωπικά γεγονότα και συναισθήματα σας, είναι για μένα μεγάλη τιμή κι απόδειξη μιας εκτίμησης στο πρόσωπό μου που, μόνο παλιοί φίλοι σας και δικοί σας άνθρωποι μπορούν να απολαμβάνουν.
    Το μήνυμά σας δε , είναι ότι καλλίτερο και θετικότερο μου χρειαζόταν ν' ακούσω για να μπω, με ψηλά το κεφάλι, στον καινούριο χρόνο, που με τα όσα συμβαίνουν γύρω μας κι εναντίον μας, μοιάζει αβίωτος. Να ξέρετε πως αυτά που σας χρωστά η ζωή, ακόμη δεν τα χαρήκατε όλα, γιατί, εσείς είναι που με τη δύναμη και το ανεξάντλητο της ψυχής σας σοδιάζεται κι αποθηκεύετε συνεχώς στ' αμπάρια του μέλλοντός σας καλούδια και κέρδη που πρέπει να ξοδιάσετε -με τη γνωστή γενναιοδωρία σας- στο περιβάλλον σας και σ' εμάς τους φίλους σας.Εύχομαι, το 2014 να είναι ακόμα καλλίτερο κι ανοιχτοχέρικο για σας και την οικογένειά σας για ν' απολαμβάνουμε κι εμείς τους θησαυρούς των γνώσεων και των συναισθημάτων σας! Καλή Πρωτοχρονιά με αγάπη κι εκτίμηση Αγγελική.Συρρή - Στεφανίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια Μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου

    * * * * * * *
    Καλές γιορτές κουμπάρε και να ζήσεις χρόνια πολλά ακόμα και ευτυχισμένα!!!!

    Το παράδειγμά σου φωτεινό παράδειγμα για όλους εμάς που βιώνουμε τον δικό μας γολγοθά!
    Μια συνεχή δοκιμασία για παράταση της ζωής μας!!!
    Το μαγικό είναι ότι επειδή δεν ξέρουμε αν θα έχουμε αύριο ή έστω ότι θα είναι δύσκολο το αύριο χαιρόμαστε το σήμερα όσο κανένας από τους κοινούς θνητούς.
    Χαιρόμαστε την κάθε στιγμή λες κι είναι η τελευταία. Ρουφάμε τη ζωή και δενόμαστε όλο και πιο πολύ με εκείνους που μας κάνουν ευτυχισμένους και χαρούμενους στη ζωή.
    Μήπως τελικά είμαστε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΥΧΕΡΟΙ που ήρθαν στη ζωή μας αυτές οι αναπάντεχες δοκιμασίες και μας έκαναν πιο σοφούς και ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ; Ο χρόνος θα δείξει.

    Εγώ πάντως ακολουθώ το παράδειγμά σας, υποσχέθηκα ότι θα ζήσω και θα το παλέψω κι όσο πάει γιατί έχω ευθύνη στη Σοφία και τον Νικόλα να τους κάνω δυνατούς , να μπορούν να σταθούν μόνοι τους στη ζωή. Ο Σωτήρης είναι μεγάλος δεν ανησυχώ για εκείνον, θα τα καταφέρει.
    Για μια μάνα είναι πάντα πιο δύσκολο!!!

    Λοιπόν καλή μας χρονιά και χρόνια πολλά να χουμε , τόσα όσο ο δρυς Ορφανίδη, η ελιά Λιβεράνι και ο πρίνος στην Κυδιάντα.

    Σας φιλώ όλους

    Ουρανία Τ.
    29/12/2013

    george fragkos

    Δεκ 29 τις 5:00 μ.μ.

    Μιχάλη χρονιάρες μέρες τέτοιες περασμένες κι αγύριστες ιστορίες δε λέγονται.
    Κι αυτοί που τους τα απευθύνεις σαν παρηγοριά κι ευχές μαζί θα σου το πούνε, ξεχασέ τα περάσανε, καβατζάρισες τον κυκλώνα.
    Κατά τα άλλα καλή σας χρονιά με χαρά και ευτυχία να την περάσετε
    και μια παράκληση, εκείνη τη μικρή μαστόρισσα με τα αγγελικά χεράκια βάζε τη που και πού να σου κάμνει φινίκια μελωμένα με μπόλικο καρύδι, να τ' αφίνεις να λασπιάζουνε λιγάκι για να λιώνουνε στο στόμα κι ύστερα να μαζεύεις με το δάχτυλο το μελωμένο καρύδι. Αυτή είναι η απόλαυση.
    Καλήσας χρονιά και πάλι.
    Γιώργης


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια μέσω facebook

    * * * *

    Nikos Stavrinoudis - ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ...

    Στρατος Αραπκουλες - Τον απόλυτο σεβασμό μου και σας ευχαριστούμε για τα μαθήματα που μας δίνεται. Καλή χρονιά με υγεία και χαρά.
    7 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1

    Monima Erotevmenos - Πάντα υγεία και καλές θάλασσες να έχουμε....Καπτα Mιχάλη κράτα γερά το τιμόνι της ζωής σου..

    Μανώλης Νομ - Παίρνουμε δύναμη από σας. Νόστε καλά καπτα Μιχάλη καλή σας πρωτοχρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΧΟΛΙΟ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ

    ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
    ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ, ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥ.
    ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ Ο ΧΑΡΗΣ ΣΤΟ ΦΒ. ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΣΥΝΗΣ ΣΟΥ. Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ.

    ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΡΑΜΕΡΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλια από Φίλους στο facebook

    Isidoros Challioris - ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡ ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΤΕΣ ΒΡΑΔΥ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΑΠ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ S/S HELLAS LIBERTY KAI SHMERA META TON AGIASMO 12¨30 ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΝΑ ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΝΑ ΙΣΤΟΡΕΙΣ ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΠΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Nikolaos Koronaios - Καπετάν Μιχάλη, να είσαι πάντοτε καλά. Να χαίρεσαι την οικογένεια σου. Με έκανες και κλαίω ....Πράγμα δύσκολο για εμένα...................


    Θεοδώρα Λιωνή - Είμαι περήφανη που είμαι από το μέρος που έχει τέτοιους ανθρώπους

    Elpida Solou - Πραγματικά συγκλονιστικο.... Υγεία και ευτυχία και σε εσάς και σε όλο τον κόσμο Παναγιά μου! Είστε αξιοθαύμαστος .... !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Markos Mavris : Σιδερένιος πάντα καπετάν Μιχάλη

    !Maria Rigas : Nice article and nicely written!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Marion Mari : Καπετάν Μιχάλη με συγκινήσατε .....!!!!!!!!!!!!
    Πιστεύω ότι η δύναμη ψυχής που έχετε,η αγάπη της συντρόφου σας και η δύναμη του Θεού σας έκανε καλά για να χαρείτε την οικογένεια που τόσο σας έλειψε όταν ταξιδεύατε .....!!!!!!!!!!!
    Υγεία λοιπόν να έχετε όλοι σας, να σας χαρούν και να τους χαρείτε .....!!!!!!!!!!!!!!!


    Aliki Panagiotopoulou Fragkou : Εύχομαι μέσα από την ψυχή μου και εσείς και όλος ο κόσμος να ναι πάντοτε καλά και καμία οικογένεια να μην νοιώσει ότι για οποιοδήποτε λόγο θα χωριστεί Νασαστε πάντα καλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Marion Mari : ΩΩΩΩ περάσατε τέτοια δοκιμασία;;;; Χαίρομαι που βγήκατε νικητής από αυτήν την άδικη και τρομερή αρρώστια....Εύχομαι να έχετε υγεία ,χαρά εσείς και οι δικοί σας άνθρωποι!!!!!!!!!!... Καλημέρα και χαίρομαι που σας γνωρίζω !!!!!!!!!! Οι ναυτικοί μας είναι "καθαροί" άνθρωποι και με αξίες ..... !!!!!!!!

    Irene Aristidou : Πολύ συγκινητικό – Να είσαστε πάντα καλά ,,,,,,,,, !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρία Μπρή Παπαμακαρίου
    Συγκλονισμένη και άναυδη!!!Δεν ήξερα πραγματικά!!!Σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες και μαζί μου!!Έχεις απερίγραπτη δύναμη και ανεξάντλητα αποθέματα ψυχής και αγάπης!!!Σε εκτιμώ ακόμα περισσότερο και είμαι περήφανη που σε θεωρώ φίλο μου!!!Χαίρομαι απερίγραπτα που κέρδισες τη ΖΩΗ σου και θα συνεχίσετε παρέα με τον στυλοβάτη σου την ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΟΥ ...!!!!!
    Εύχομαι η ζωή να σας προσφέρει απλόχερα Υγεία και πολλές-πολλές χαρές σε σας,στα παιδιά σας,και τα εγγόνια σας.... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Καπετανιε.
    Ευχομαι ολα τα καλα για σας και την οικογένειά σας. Τώρα που οι περιπέτειες είναι περασμενες αναμνησεις, ευχομαι ο Θεός να σας χαρίζει απλόχερα, αυτο το πολύτιμο αγαθό, που πριν πολλά χρόνια πολέμησε και νικήσατε

    George Kanakis

    ***

    Καλημερουδια διαβασα προσεκτικα τα λογια τουτα και εκλεγα ασταματητα ολην την ωρα. διοτι στις 8 δηλ. σε 3 ωρες θα κανω μια εξεταση μιας ορμονης του αριστερου επινεφριδιου. Θα ειναι δευτερη φορα για να δει η ενδοκρινολογος εαν εχω τα ιδια νουμερα. βεβαιως χτυπουν κοκκινο μου ειπε για την ορμονη αυτη. Σε λιγες ημερες θα βγουν τα αποτελεσμστα της εξετασης και ο ΘΕΟΣ .......Μεσα μου εχω κακο προαισθημα μακαρι να κανω λαθος........... Καλες γιορτες χαρουμενες και καλη χρονια σε ολην την οικογενεια σου !!!!!!!!!!!!!!!

    A.S

    ***
    Βασιλικη Παπαιωαννου υπεροχο μηνυμα!!!!!!!!!!!

    ***

    Ένας υπέροχος άνθρωπος! Καλημέρα καλή πρωτοχρονιά

    Maria Epitropakh

    ***

    Μαθήματα κουραγιου....Καλές γιορτές Κ.Μιχάλη να ζήσετε και να γερασετε όπως τα ψηλά βουνά και πάντα μαζί με τους αγαπημένους σας!

    Ηλιανα Πρωιου

    ***

    Καλημερα Καπετάνιε,υγεία και δύναμη σε όλο τον κόσμο!(Το μήνυμα σας!)

    Chris Agath

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να είστε πάντα γερός και υγειής. Η θεραπεία σας ήταν η καλλίτερη βοήθεια του Θεού προς άνθρωπο.Σήμερα με το κείμενο σας δώσατε σε όλους παράδειγμα αντοχής, θάρρους, πίστης και ανθρωπιάς. Να είστε πάντα καλά, γιατί τέτοιους ανθρώπους χρειάζεται η σημερινή κοινωνία. ΚαλήΧρονιά, να χαίρεστε την οικογένεια σας.

    Δέσποινα Μακρίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΥΠΟΜΟΝΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑΡΡΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΥ

    Νένη Τιμιάδου

    ***

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΣ Κ ΔΥΝΑΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ Ο ΚΑΛΟΣ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΣΤΗΝ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑ ΦΕΝΕΤΕ

    Xristina Vaporaki

    ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σέ στιγμή πτώσης είχα διαβάσει κάποτε τό εξής ιαπωνέζικο haiku: Ζωή θά πει αυτό: νά πέφτεις επτά φορές καί νά σηκώνεσαι οκτώ.
    Και πήρα κουράγιο καί σηκώθηκα.
    Και η ιστορία που μόλις διάβασα ειναι το αντίστοιχο ελληνικό haiku.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. να ζησετε σαν τα ψηλα βουνα και να χαιρεστε την οικογενεια σας σαν τη ζωη δεν υπαρχει τιποτα αλλο μα τιποτα, υγεια σε ολο τον κοσμο και τα ματια ολων μας στην ελπιδα που καποτε θαρθει δεν μπορει θα περιμενουμε καλη χρονια σε ολο τον κοσμο

    Maria Xatzi

    ***

    Αχ!!κπτ Μιχάλη ,περάσατε τέτοια περιπέτεια; Δεν το ήξερα...Συγκλονίστηκα...έκλαψα...Είστε πραγματικός μαχητής της ζωής κ με την απερίγραπτη δύναμή σας κ τα ανεξάντλητα αποθέματα ψυχής κ αγάπης μας δίνεται μαθήματα ζωής!!!Με την βοήθεια κ δύναμη του Θεού,την δύναμη της ψυχής σας κ την αγάπη της Φωτεινής σας ,σταθήκατε πάλι όρθιος να καμαρώνεται παιδιάκ εγγονάκια!!!
    Εύχομαι να ζήσεται πολλές - πολλές καλές κ ευλογημένες Πρωτοχρονιές κοντά στα αγαπημένα σας πρόσωπα...!!!
    Με αγάπη κ εκτίμηση!!!!

    Aggeliki Sarris

    ***
    Καλημερα καπετανιε μου,καλη εβδομαδα!!!! Καταφερατε να δαμασετε οχι μονο τα κυμματα αλλα κ την αρρωστεια!!! Παντα γερος να ειστε κ να χαρεστε την ΖΩΗ
    Rena Papadopoulou

    ***

    Eugenia Chalkia
    καπεταν Μιχάλη μας συγκινήσατε να είσαστε πάντα καλά με αυτή την δύναμη που έχετε και σας ευχομαι καλη χρονια με υγεία χαρά να χαίρεστε την οικογένεια και να γιορτάσετε πολλές Πρωτοχρονιές ακόμα μαζί

    Eugenia Chalkia

    ***

    Καλέ μου φίλε , έκλαψα διαβάζοντας το συνταραχτικό σου κείμενο . Ο Θεός να έχει καλά εσένα και όλη την υπέροχη οικογένειά σου , γιά πολλά πολλά χρόνια .

    Αργ. Γ. Κρόκου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καπετάνιο καλημέρα και χρόνια πολλά είμαι 60 χρονών και δε ντρέπομαι να σου πω ότι έκλαψα διαβάζοντας την περιπέτεια τις υγείας σου ευχομαι να είσαι πάντα γερός και ευτυχισμένος μαζί με την όμορφη οικογένειά σου και ελπίζω και ο γιος μου που πρόσφατα τελείωσε την ΑΕΝ πλοιάρχων Ασπρόπυργου και τώρα τελειώνει και το στρατιωτικό του στην Κύπρο να γίνει τόσο δυνατός σαν εσένα καλή χρονιά καπετάνιο!

    ΣΟΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑΣ

    ***

    ΩΣ ΠΑΘΩΝ με διαφορετικά περιστατικά και διαδραματιζόμενα στην συνεχόμενη σταδιοδρομία μου (γιατί έτσι όπως το παν όρθιοι θα αποθάνουμε), αντιλήφθηκα το τι καπετάν Μιχάλη διαβίωσες και πιθανός συνεχίζεις να δια βιώνεις, σταμάτησα όμως την ανάγνωση των γραφέντων, διότι μου ξυπνά μνήμες που πιθανότατα να πέσω σε μνησικακία.
    Όπως και αν το σχολιάσωμεν, παντα δεν ειναι το ίδιο και ως λέγειν μια παροιμία "ΞΕΝΟΣ πόνος ΞΕΦΕΡΜΑ" , διότι του καθενός ο γολγοθάς έχει παντα διαφορετικό φως και ας ειναι ακόμα και ίδιος ( ελάχιστες των περιπτώσεων ),
    δεν παύει όμως να κατανοούμε του καθενός τον πόνο, όταν έχουμε διαβεί την ατροπόν παρόμοιων καταστάσεων.
    Που πολλές εξ αυτών ειναι γενεσιουργές εκ του επαγγέλματος μας, που πολλάκις εξ των εργοδοτών αμφιβάλουν και τις επιρρίπτουν σε παθογένειες του ατόμου.........

    Μιχάλης Καμ---ς

    ***

    Καπετάνιε πραγματικά ένα συγκλονιστικο δημοσίευμα. Εκ μέρους όλης της ομάδας ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ που το μοιραστηκατε μαζί μας. ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΧΡΌΝΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΌΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΥΓΕΊΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ

    ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΝΤΩΝΟΓΛΟΥ

    ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καπετάν Μιχάλη .Εύχομαι η δοκιμασία να είναι η τελευταία και το μέλλον να χαρίσει στην οικογένεια σας υγεία και ευτυχία.

    Γιάννης Παληός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή χρονιά! Το διάβασα πίνοντας το καφέ μου στο γραφείο κι έχω συγκινηθεί. Δεν μπορώ να σταματήσω τα δάκρυά μου....κι έξω βρέχει Δυστυχώς εμείς παλέψαμε με το θηρίο αλλά δεν κερδίσαμε. Χάσαμε και τώρα ζούμε χωρίς να έχουμε κοντά μας τον αγαπημένο μας άνδρα, πατέρα, παππού. Ίδια ιστορία με διαφορετικό τέλος. Χαίρομαι ειλικρινά για την εξέλιξη της ιστορίας σας .Να είστε ευτυχισμένοι !

    Αργυρώ Σακ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια σας πολλά!!Το κείμενο συγκλονιστικό!Δεν γνωρίζω αν είναι λογοτεχνικό ή αληθινή ιστορία.Σε κάθε περίπτωση όμως με συγκίνησε αφάνταστα!!!

    Andriana Pisioti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΘΑ ΣΤΟ ΚΛΕΨΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΣΤΑΡΩ ΣΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ/ΑΚΟΥΣΑ ΠΟΤΕ.... !! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ.

    Κώστας Κουκοβίνης

    ***

    μονο απο το κειμενο που διαβασα εισαι μεγαλο σχολειο να περνας παντα καλα με την οικογενεια σου ...

    Vasileios Ntounis Panagiotou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καπετάν Μιχάλη, μας συγκινήσατε με την περιπέτεια σας .Ευχομαι να ζήσετε πολλά πολλά χρόνια ακόμη , ευτυχισμένος κοντά στα άτομα που αγαπάτε. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ

    Δέσποινα Μακρίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μια μονο υποκλιση δεν φτανει!!!!!Συγκινητικη η Ιστορια σας χωρις να ειναι μελο...Με αγγιξε οσο δεν φαντάζεστε. Γιατι και εγω ειχα Ναυτικο Αντρα και παλευε με την θάλασσα. ...και μετα με την περιπετεια της υγειας του ...ταλαιπωρηθηκε και ταλαιπωρηθηκε και ολοι η οικογενεια......8 χρονια....Ας μην το βαρηνουμε αλλο.....Καλη Χρονια σας ευχομε!!!

    Eleni Karadoni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το μπράβο καπετάνιε είναι λίγο. Ευχές όλων μας να σ έχουμε κοντά μας για πολλά Χριστούγεννα και πρωτοχρονιες ακόμα. Χαρά μας που μοιράζεις αυτές τις στιγμές μαζί μας. Σ ευχαριστούμε

    ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΝΤΩΝΟΓΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ύστερα από αυτή τη συγκινητική ιστορία καπτα-Μιχάλη, σου εύχομαι από καρδιάς, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΝΑ ΖΉΣΕΙΣ ΝΑ ΓΕΡΑΣΕΙΣ, ΝΑ ΦΘΑΣΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΑΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ.
    Καπτ. Αντώνης Μικέλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  28. Απλά συγκλονιστικο! Να είσαι γερός και δυνατός και να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να σε χαίρονται κι αυτοί!
    Lily Liapi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Kalispera sugkinitiko munima kai etsi einai na eiste kala kala taxidia oloi upoferoun apo autoi tin katastasi alloi antexoun alloi den antexoun upomoni kai kouragio se olous tous nautikous o ag nikolas konta tous xronia polla kali xronia me ugeia🎄🎄🎄☃☃☃☃

    Maria Kara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Na eiste kala sigkinithika poli me tin istoria pou dimosieusate. Kali protoxronia me ugeia.
    Stauroula Loli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγαπητέ Φίλε και Συνάδελφε
    Καπετάν Μιχάλη Καριάμη

    Διάβασα το «Παράθυρο της Ελπίδας σου», με ημερομηνία τέλη Δεκεμβρίου 1995. Δεν θα αναφερθώ καθόλου στη δυνατή σου πέννα και στο Λογοτεχνικό σου ταλέντο. Γιατί είναι χάρισμα Θεού και δωρεά του Πατέρα σου και της Μητέρας σου, όπου σου τα προσέφεραν στην απειροελάχιστη μοριακή και αρχική σου ύπαρξη. Όμως, δεν ξέρω από πού να αρχίσω . Προσπαθώ να βρω τα πρώτα και βασικά ερεθίσματα. Την αρχική άντληση δύναμης, για την εξουδετέρωση του Ψυχικού σου Μαρτυρίου και της περιπέτειας σου. Πιστεύω ακράδαντα σε τούτη τη Ψυχική Δύναμη. «Η πίστη σου σε έσωσε», κατά Χριστόν διδασκαλία. «Συν Αθηνά και χείρα κίνει», κατά την ρήση του Αρχαίου Ελληνικού Πανθέου. Όμως η γυναίκα σου, η Φωτεινή σου, με την αγάπη της, αλλά και η δική σου για την ύπαρξη σου, τα παιδιά σου, έβαλε στα χέρια σου και στο μυαλό σου, την «Αγία Σανίδα Σωτηρίας σου». Έγινε η μετάλλαξη της ύλης. Άκουσε και ακολούθησε κατά γράμμα και αυστηρά την Πνευματική σου Δύναμη της Θέλησης. Της Δικής σου, της Φωτεινής σου, των Παιδιών σου και ο Θεός, συμφώνησε απόλυτα. Αυτά είναι τα επακόλουθα της Πνευματικής θεϊκής Δύναμης, που αντλεί η Ψυχή του κάθε δυνατού χαρακτήρα. Όπου η Πίστη επιδρά και καθολικά και υποτάσσει την Ύλη. Αυτό είναι ένα θαύμα παράξενο, ανάμεικτο πνευματικά, προς μίμηση πολλών που έχουν μπερδέψει την εφήμερη παρουσία τους, γιατί αγνοούν την πνευματική δύναμη και θέληση οποιουδήποτε Δημιουργού, που (κατευθύνει και υποτάσσει την ύλη). Δεν επεκτείνομαι περισσότερο, προς αποφυγή… Χαίρομαι που είσαι σήμερα καλά κοντά μας και στην οικογένεια σου. Συγχαρητήρια για την δύναμη και το κουράγιο σου, την αγάπη σου για την Ζωή, που απαρτίζουν τα αγαπημένα σου πρόσωπα, παιδιά, σύζυγος, εγγόνια, φίλοι κλπ. Σήμερα όμως, θα προσθέσω ένα μικρό λιθαράκι στην πίστη σου, όπως έλεγαν και οι Αρχαίοι Στωικοί Φιλόσοφοι. «Χαίρε και χαίρου, μηδέ αγανακτείς και σ’ εαυτόν λυπείς , διότι το φέρον και πάλι σε φέρει». Χρόνια Πολλά – Χαρούμενα Χριστούγεννα – Καλή Χρονιά – Υγεία – Χαρά – Ευτυχία – Αγάπη σε όλους. Όλοι μας έχουμε την ανάγκη των αγαθών.

    Με ιδιαίτερη Εκτίμηση και Συναδελφική Αλληλεγγύη
    Μπάμπης Ζωντός
    Αθήνα 24 – 12 - 2016

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αγαάντα στην Φουρτούνα !! συμμαθητή μου Αγαπημένε,Μπόρα ήταν !!

    Μακης Τζουγανατος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μας συγκίνησε!!!!!!!!!Βαθειά!!!!! Περάσαμε ίδιες καταστάσεις με τον άντρα μου που δυστυχώς παρά τον αγώνα μας και τις προσπάθειες μας δεν είχαν το ποθητό αποτελέσμα!!!!!Σας ευχόμαστε να είστε γερος, υγιής και να προσφέρετε πάντα με αγάπη!

    Αγγελικη Ρεβη

    ΑπάντησηΔιαγραφή