'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020

ΜΕΝΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ



Μένω σπίτι μου ...!!!


Γιατί Αγαπώ τη Ζωή μια και αυτή των Δικών μου
Γιατί Αγαπώ την Πατρίδα μου και θέλω το καλό της
Γιατί θέλω να συνεχίσω να ακούω Γέλια
Γιατί θέλω να βλέπω χαρούμενα πρόσωπα
Γιατί δεν θέλω να βάλω τροχοπέδη στο αύριο
Γιατί δεν θέλω να γίνω ανάχωμα στην εξέλιξη
Γιατί όπως απαιτώ τα δικαιώματα μου
Γιατί πρέπει να εκτελώ τις υποχρεώσεις μου !
Για αυτό προσέχω για να έχω μέλλον
Για να έχω μια θέση στον Τόπο μου
Για να έχω μια θέση μέσα στο πλήθος
Για να αποτελώ παράδειγμα προς μίμηση 
Γιατί άλλο είναι να σε δείχνουν με το ένα δάχτυλο
Γιατί είναι ντροπή να σε δείχνουν με τα ... πέντε !
Για να μπορώ να σας βλέπω κατάματα
Για να συμβούν όλα αυτά
Ακολουθήστε τα βήματα μου ….














Μένω σπίτι μου ... !!!



ΣΑΣ  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ   ΟΛΟΥΣ  ΑΠΟ  ΚΑΡΔΙΑΣ

Μιχ. Γ. Καριάμης




10 σχόλια:

  1. καπεταν Μιχαλη αυτη και αν ειναι φουρτουνα

    ταυρος Τσιμπουκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ καπετάν Μάριε τι του έκανες.. αυτό που του είπες κάποτε για το ένα δάκτυλο το έχει βάλει σκουλαρίκι.... κοινώς ενώτιον !

    Λευτέρης Πυκνής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νικόλαος Ταχλιαμπούρης - - - Με καλή Παρέα . Το άλλο μου Μισό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευγενία Μαρία Κώττη Σωστά καπετάνιε. Ωραία ιδέα. Μένουμε μέσα για το καλό όλου του κόσμου γιατί ζούμε μια ΠΑΝΔΗΜΙΑ που δεν γνωρίζει χώρες, έθνη, φυλές θρησκείες, σύνορα. Μην ξεχνάμε ότι το πρώτο κρούσμα εμφανίστηκε από την " πολιτισμένη" Ιταλία και τα πρώτο θανατηφόρο, ήταν ένας προσκυνητής που γύρισε από τους Αγίους Τόπους... ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ!

    Ευγενία Μαρία Κώττη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντε και μέσα στο μαντρί,
    ωραία τα περνούμε
    τον τσέλιγκα τον ψάχνουμε,
    μα πού να τον ε βρούμε,
    και το σκεφτόμαστε να δείς,
    πως θα τον γδικηθούμε...
    Θα ψήσουμε όλα τ' αρνιά,
    τα γίδια τα μοσχάρια,
    και θα τα φάμε μόνοι μας,
    που 'μαστε παλικάρια,
    να χάσει όλο του το βιός,
    να μάθει ο κορονογιός...!!!

    Χάρης Καλογερόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεώργιος Ρήγας - - - συφωνω απολυτα και σας συγχαιρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή