'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Από τον κ. ΛΟΥΚΑ ΓΛΥΠΤΗ








Facebook



Εγώ σας ευχαριστώ πολύ και είναι δική μου η τιμή!                         
  Σας συγχαίρω από την καρδιά μου που αν και ανήκετε σε μια γενιά που κατά γενική παραδοχή, έχει καταθέσει τα όπλα (αναρωτιέμαι η δικιά  μου η γενιά φυσικά αν έχει κάνει και εκείνη το ίδιο), εσείς συνεχίζετε απτόητος να προβάλετε την αγωνία που θα πρέπει να χει ο καθένας μας για το καλό του τόπου μας!                               
 Πρέπει να συνασπιστούμε, να γίνουμε πολλοί...και να ζητήσουμε την προσοχή των υπεύθυνων για ότι κακό κατατρώει το νησί μας!   Κύριε Μιχάλη!!! Πολύ μα πάρα πολύ χαίρομαι και είμαι και περήφανος μαζί που είμαστε συγγενείς! Οι Μπουσσέδες είναι γνωστή οικογένεια της Λαγκάδας και έβγαλαν πολλούς καλούς ανθρώπους!                                                                                        Εσείς με τις δράσεις σας έχετε τιμήσει τον εαυτό σας, τη Λαγκάδα και τη Χίο μας! Σας εύχομαι ο,τι καλύτερο με την υγεία πρώτη!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου