'' ΧΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ '' . Μιχάλη Γ. Καριάμη

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

ΦΙΛΟΠΡΟΟΔΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΟΥΡΟΥΝΙΩΝ ΧΙΟΥ





Κουρούνια, Χίος - Kourounia, Chios




Στο βιβλίο επισκεπτών




ματεπώνυμο
Ema
13.12.2005
20:27:00





Μιχάλης Γεωργίου Καριάμης



Διαβάζω τα του χωριού σας , βλέπω εικόνες οι οποίες διεγείρουν στο νου μου μνήμες
Στα ρουθούνια και στο είναι μου φθάνει μοσχοβολιά από την Άγια Γη της Αμανής !
Γνωρίζω τον Σύλλογο σας, μιας και είμαι μέλος του. Πρότυπο ομάδας. Όχι απλώς δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από οποιονδήποτε άλλον αντίστοιχο, αλλά για μένα και για αρκετούς, αποτελεί υπόδειγμα μα και παράδειγμα για μίμηση.
Συμμετέχω, αρθρογραφώ και διαβάζω τον '' Αυλόγυρο '', τον οποίο γνωστότατο ανά το Πανελλήνιο, πολιτικό πρόσωπο, πρώην υπουργός, δικαίως τον χαρακτήρισε σαν " Το καλύτερο συλλογικό έντυπο του Αιγαίου " .
Βλέποντας και διαβάζοντας την ιστοσελίδα σας ειλικρινά δεν απόρησα. Δικαιώθηκα γνωρίζοντας τον ζήλο και το μεράκι σας. Έτσι " Τέλεια " και " καθ' όλα Άψογη " την περίμενα και δεν διαψεύστηκα. Ότι και να πω θα είναι λίγα. Κουράγιο λοιπόν, πάντα να διδάσκετε, για να έχετε την χαρά να σας αντιγράφουν.
Παρ' ότι γενέθλια γη μου είναι η Ναυτομάνα Λαγκάδα, σεμνύνομαι με κρυφή περηφάνια να τονίζω ότι οι ρίζες μου κρατάν από τα δυο χωριά της Μυροβόλου που βγάζουν τους " καλύτερους ανθρώπους ". Την Ποταμιά και τα Κουρούνια.
Παντοτινός σας Φίλος




Μιχάλης Γεωργίου Καριάμης
Από γενιά Κουμέντης







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου